Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Smíšený vývoj na Wall Street
04.06. 20:12 Fio - Pilulka zveřejnila střednědobý plán, jehož realizace si však dle vedení vyžádá kapitálovou injekci
04.06. 16:44 Fio - Pražská burza ztratila, pod tlakem Erste Bank a Komerční banka
04.06. 16:25 Fio - Kofola: konferenční hovor s managementem
04.06. 15:20 Fio - Akciový výhled
04.06. 08:59 Fio